CombiRaad CRVisie nieuwsbrief-artikel online

Publicatiedatum 23 mei 2025
Auteur redactie CombiRaad • Bron CR-Visie editie 16 - mei 2025

Activiteiten van de CombiRaad

Regelmatig krijgen de leden van de CombiRaad de vraag: “Wat doen jullie eigenlijk?” Om hier meer inzicht in te geven, kunt u in deze rubriek lezen welke activiteiten we tussen de twee verschijningsdata van de CR-Visie hebben uitgevoerd. In de periode oktober 2024 tot april 2025 hebben onderstaande activiteiten plaatsgevonden.

Bijeenkomsten
De voltallige CombiRaad heeft in deze periode driemaal vergaderd. Een vierde vergadering werd gehouden met de bestuurders en de Raad van Commissarissen.

Adviesaanvragen
In deze periode zijn er vier adviesaanvragen behandeld.
Servicekosten ontstoppingsfonds, Klantvisie, Huurbeleid 2025, Huurbeleid Zorgzame Buurt. Allen zijn met positief advies afgehandeld. Een aantal met aanvullende adviezen en opmerkingen.

Dagelijks bestuur
Het dagelijks bestuur heeft diverse overleggen gehad.

  • 1 keer bestuurlijk overleg met de bestuurders

  • 3 keer koffiemoment met de bestuurders (informeel overleg)

  • 4 keer periodiek overleg met manager Wonen en wisselende managers
  • 2 keer overleg met GOHD (gezamenlijk overleg huurdersverenigingen Drechtsteden)
  • 4 keer overleg met de gemeenten over de prestatieafspraken
  • 3 keer overleg HVC over het warmtenet
  • 4 keer kwartaaloverleg met de gebiedsregisseurs
  • 1 keer 360gr. Feedback gesprek met RVC
  • 2 keer deelname symposium Zorgzame Buurt
  • 1 keer deelname Klantenpanel
  • 1 keer nieuwe Klantvisie
  • 3 keer overleg Zorgzame Buurt
  • 1 keer overleg Vastgoedsturing
  • 2 keer bijeenkomst nieuwe medewerkers
  • 2 keer overleg scholing
  • 2 keer bijeenkomst nieuwe medewerkers
  • 2 keer overleg scholing
  • 1 keer overleg evaluatie samenwerking
  • 3 keer overleg servicekosten

Bewonersadviesgroepen
Alle leden van de CombiRaad nemen deel aan de diverse bewonersadviesgroepen (BAG’s).

Delen

© CombiRaad 2025 - Design & realisatie: USEcc